AAN TE PASSEN - Jouw 1e USP
Wat is jouw belangrijkste Unique Selling Point? Beschrijf het kort hier.
Wij bieden een zeer breed scala aan producten en diensten op het gebied van schade- en levensverzekeringen. Tot de klanten van DBM Verzekeringen BV behoren particulieren, kleine bedrijven, middelgrote en grote ondernemingen.
AAN TE PASSEN - Inleiding van jouw USP-blok.
Wat draagt jouw kantoor hoog in het vaandel dat je onderscheidt van de concurrentie?
Wat is jouw belangrijkste Unique Selling Point? Beschrijf het kort hier.
Wat is jouw 2e belangrijkste Unique Selling Point? Beschrijf het kort hier.
Wat is jouw 3e belangrijkste Unique Selling Point? Beschrijf het kort hier.
Wat wil je nog vermelden als Unique Selling Point? Beschrijf het kort hier.
Wat wil je nog vermelden als Unique Selling Point? Beschrijf het kort hier.
In het kader van onze informatieverplichtingen vastgelegd in de Wet van 4 april 2014 betreffende de verzekeringen, delen wij u onderstaande informatie mee:
DBM Verzekeringen
Hospicestraat 2A, 9940 Evergem
093444468
info@dbmverzekeringen.be
KBO: 0886406289
RPR: Gent, afdeling Gent
BANK: IBAN BE74 7512 0723 7207 BIC AXABBE22
Verzekeringsmakelaar ingeschreven onder KBO-nummer 0886406289 in het register van de verzekeringstussenpersonen bijgehouden door de FSMA, Congresstraat 12-14, 1000 Brussel (www.fsma.be).
Voor de voorwaarden van de aangeboden producten van onze partnermaatschappijen verwijzen we naar de pagina documenten of de websites van onze partners.
Voor onze diensten van verzekeringsbemiddeling ontvangen wij in beginsel een vergoeding van de verzekeringsonderneming, die deel uitmaakt van de premie die u als klant betaalt. Daarnaast is een vergoeding mogelijk die verbonden is aan de verzekeringsportefeuille van ons kantoor bij de betreffende
verzekeringsonderneming of voor bijkomende taken ingevuld door ons kantoor. Voor meer informatie contacteer ons kantoor of raadpleeg de klantenzone van onze website. In het andere geval ontvangen wij voor onze diensten van verzekeringsbemiddeling een vergoeding van u als klant.
Voor al uw vragen en problemen kan u in eerste instantie terecht bij ons op kantoor. Klachten over onze verzekeringsbemiddeling kunnen ook ingediend worden bij de Ombudsdienst Verzekeringen, de Hospicestraat 2A, 9940 Evergem (www.ombudsman.as) of te bereiken op tel 093444468 of fax of op info@dbmverzekeringen.be.
Bevoegde toezichthoudende autoriteit binnen de FOD Economie:
Algemene Directie Economische Inspectie, Koning Albert II laan 16, 1000 Brussel, tel.: 02/277.54.84, https://meldpunt.belgie.be/
Klachten over bemiddeling inzake kredieten kunnen ingediend worden bij OMBUDSFIN – Ombudsman in financiële geschillen, North Gate II – Koning Albert II-laan 8, bus 2, B-1000 Brussel
Tel.: +32 2 545 77 70 Fax: +32 2 545 77 79, E-mail: ombudsman@ombudsfin.be, Website: www.ombudsfin.be